Τηλέφωνο Επικοινωνίας: 210 51 55 253


BERU – Κορυφαία καινοτόμος στη χρήση προθερμαντήρων με αισθητήρα πίεσης PSG

Οι μελλοντικές οριακές τιμές καυσαερίων για πετρελαιοκίνητα οχήματα απαιτούν τη δραστική μείωση των σωματιδίων και του διοξειδίου του αζώτου. Αυτό επιβάλλει μεταξύ άλλων τη βελτιστοποίηση της καύσης. Η εταιρεία BERU ανέπτυξε για το σκοπό αυτό τον έξυπνο προθερμαντήρα πυράκτωσης με αισθητήρα πίεσης PSG (Pressure Sensor Glow Plug). Ο προθερμαντήρας PSG προσδιορίζει με έναν ενσωματωμένο αισθητήρα την πίεση στο θάλαμο καύσης και μεταδίδει την τιμή στο ηλεκτρονικό σύστημα ελέγχου του κινητήρα.
Αυτό το καινοτόμο σύστημα θα αναδειχθεί σε κομβικό στοιχείο της περαιτέρω μείωσης των εκομπών των πετρελαιοκινητήρων και έχει ήδη βραβευθεί με πολυάριθμες διακρίσεις καινοτομίας.

Με τον πρώτο παγκοσμίως προθερμαντήρα πυράκτωσης, ο οποίος κάνει δυνατή τη ρύθμιση των διαδικασιών καύσης μέσα σε σύστημα κλειστού βρόχου, να κυκλοφορεί πλέον στην αγορά, η BERU για μία ακόμη φορά καινοτομεί στο χώρο της τεχνολογίας. Μέσω της εγκατάστασης προθερμαντήρων πυράκτωσης με αισθητήρα πίεσης μπορούν να εφαρμοστούν υψηλότερες τιμές μέγιστης πίεσης στους μικρότερους κινητήρες που χρησιμοποιούνται σήμερα. Τυποποιημένες και μελλοντικές διαδικασίες καύσης μπορούν να πιεστούν ακόμη περισσότερο στα ανώτατα όριά τους, ενώ μπορεί να πραγματοποιείται διαρκώς σταθερός έλεγχος των εκπομπών καθ’ όλη τη διάρκεια ζωής του κινητήρα. Σε κάθε κύλινδρο, ο προθερμαντήρας με αισθητήρα πίεσης μετρά την ταχέως μεταβαλλόμενη πίεση στον θάλαμο καύσης για κάθε κύκλο καύσης και μεταδίδει συνεχώς αυτή την πληροφορία στα ηλεκτρονικά όργανα ελέγχου του κινητήρα. Οι προθερμαντήρες πυράκτωσης με αισθητήρα πίεσης της BERU είναι, επομένως, εξαιρετικά σημαντικοί για τον ακριβή έλεγχο των διαδικασιών καύσης.

beru PSG gp
Τεχνικά χαρακτηριστικά

  • Αρχή λειτουργίας του αισθητήρα : πιεζοηλεκτρική ειδική αντίσταση
  • Κινητή θερμαντική ράβδος για μετάδοση πίεσης
  • Συμπαγές στοιχείο στεγανοποίησης μεταξύ σώματος και θερμαντικής ράβδου
  • Μικροσκοπικό ηλεκτρονικό σύστημα ενσωματωμένο στο επάνω τμήμα του προθερμαντήρα πυράκτωσης
  • Βαθμονομημένος και προγραμματισμένος σύμφωνα με τις προδιαγραφές του πελάτη
  • Ενσωματωμένος ομόκεντρος συνδετήρας αυτοκινήτου

Πλεονεκτήματα προθερμαντήρων με αισθητήρα πίεσης 
  • Μπορεί να καταγραφεί πίεση κυλίνδρου έως 200 bar, με ακρίβεια +/- 2% και με ανάλυση έως 700 βήματα ανά κύκλο καύσης
  • Ο εγκέφαλος ECU μπορεί να προσαρμόζει συνεχώς τον ψεκασμό καυσίμου, την πίεση φόρτισης και το ρυθμό ανακύκλωσης των καυσαερίων
  • Η ανάφλεξη μπορεί να βελτιστοποιηθεί για κάθε κύλινδρο
  • Βελτιώνει τις κρύες εκκινήσεις και την ποιότητα λειτουργίας εν ψυχρώ.
  • Επιτρέπει το βέλτιστο έλεγχο της ροπής
  • Υψηλότερη απόδοση κινητήρα με περιορισμένες εκπομπές ρύπων, σωματιδίων αιθάλης και οξειδίων του αζώτου
  • Η μέθοδος "Κλειστού βρόχου” παρουσιάστηκε στους κινητήρες πετρελαίου

psg 352 1 ecu


Επικοινωνία

Τεχνοανταλλακτική

Ρόδου 170
Αθήνα, 104 43
210 51 55 253
210 51 45 824

Social Media

Για να σας εξασφαλίσουμε καλύτερη εμπειρία, στο site μας χρησιμοποιούμε cookies.