Τώρα ο πετρελαιοκινητήρας ξεκινά πιο γρήγορα, πιο αξιόπιστα και πιο φιλικά προς το περιβάλλον!
Η εταιρεία BERU είναι είναι ένας από τους κορυφαίους σε παγκόσμιο επίπεδο προμηθευτές προθερμαντήρων πυράκτωσης — και έχει εφεύρει πολυάριθμες καινοτομίες στον τομέα της τεχνολογίας κρύας εκκίνησης των πετρελαιοκινητήρων.
Οι σύγχρονοι πετρελαιοκινητήρες επιβατικών αυτοκινήτων εξοπλίζονται με την καινοτόμο τεχνολογία πυράκτωσης τριών σταδίων (προθέρμανση — πυράκτωση εκκίνησης — συνέχιση της πυράκτωσης). Αυτό συνεπάγεται ότι: ο προθερμαντήρας πυράκτωσης δεν πυρακτώνεται μόνο πριν από και κατά το στάδιο εκκίνησης, αλλά επίσης για έως 180 δευτερόλεπτα μετά την εκκίνηση. Αυτό προστατεύει το περιβάλλον και τον κινητήρα.
I) BERU προθερμαντήρες πυράκτωσης 3 φάσεων (τύπου GE και GN)
Οι προθερμαντήρες πυράκτωσης GE και GN 2 πηνίων δεν διαθέτουν απλώς μία σπείρα θέρμανσης για διατήρηση της βέλτιστης θερμοκρασίας πυράκτωσης, αλλά και μία πρόσθετη ρυθμιστική σπείρα που παρέχει αποτελεσματική προστασία από υπερθέρμανση. Χάρη σε αυτό το σύστημα, οι προθερμαντήρες πυράκτωσης χαρακτηρίζονται από εξαιρετική αξιοπιστία και μεγάλη διάρκεια ζωής.
Οι προθερμαντήρες πυράκτωσης GE είναι ένας ελεγχόμενος προθερμαντήρας πυράκτωσης βελτιστοποιημένης ισχύος που χρησιμοποιείται στους κινητήρες της πλέον σύγχρονης γενιάς. Η γρήγορη θέρμανση του προθερμαντήρα πυράκτωσης, καθώς και η ελεγχόμενη λειτουργία εξασφαλίζονται από έναν προγραμματιζόμενο μικροελεγκτή της μονάδας ελέγχου του χρόνου πυράκτωσης.
BERU Slim Line — Ο κομψός, γρήγορος προθερμαντήρας πυράκτωσης υψηλής τεχνολογίας με δυνατότητα συνέχισης της πυράκτωσης
II) BERU προθερμαντήρες πυράκτωσης 2 φάσεων (τύπου GV)
Στα οχήματα παλαιότερης γενιάς, ο προθερμαντήρας πυράκτωσης χρησιμοποιείται μόνο για πυράκτωση προθέρμανσης και πυράκτωση εκκίνησης (πυράκτωση 2 σταδίων). Ο προθερμαντήρας πυράκτωσης απενεργοποιείται μετά την εκκίνηση του κινητήρα.
III) BERU Προθερμαντήρας πυράκτωσης για ανεξάρτητη θέρμανση (GH)
Όλο και περισσότεροι οδηγοί εκτιμούν τα πλεονεκτήματα της ανεξάρτητης θέρμανσης. Οι προθερμαντήρες πυράκτωσης τύπου GH της BERU χρησιμοποιούνται εδώ προκειμένου η θερμοκρασία στο εσωτερικό του οχήματος να είναι ζεστή και ευχάριστη ήδη κατά την επιβίβαση και να μην χρειάζεται ξύσιμο του πάγου.
IV) BERU Προθερμαντήρας πυράκτωσης με συρμάτινο σπείρωμα ως θερμαντικό στοιχείο (τύπος GD)
Σε παλαιότερα πετρελαιοκίνητα οχήματα, όπως ελκυστήρες και μηχανήματα τεχνικών έργων, καθώς και σε στατικούς κινητήρες, χρησιμοποιούνται μπουζί πυράκτωσης με συρμάτινα σπειρώματα (τύπος GD). Ως θερμαντικό στοιχείο λειτουργεί το συρμάτινο σπείρωμα στο μπουζί πυράκτωσης.
V) BERU Προθερμαντήρας πυράκτωσης για συστήματα εκκίνησης με φλόγα (GF)
Ολοένα και περισσότερα φορτηγά αυτοκίνητα εξοπλίζονται με συστήματα εκκίνησης με φλόγα για διευκόλυνση της κρύας εκκίνησης. Μετά την επίτευξη της θερμοκρασίας πυράκτωσης, το καύσιμο προωθείται μέσω μαγνητικής βαλβίδας στη ζώνη εξάτμισης του μπουζί πυράκτωσης με φλόγα. Κατ' αυτόν τον τρόπο δημιουργείται φλόγα που θερμαίνει επιπρόσθετα τον αέρα αναρρόφησης εξασφαλίζοντας κατ' αυτόν τον τρόπο την ασφαλή, άνετη και φιλική προς το περιβάλλον κρύα εκκίνηση ακόμη και σε χαμηλές θερμοκρασίες.
BERU Slim Line — Ο κομψός, γρήγορος προθερμαντήρας πυράκτωσης υψηλής τεχνολογίας με δυνατότητα συνέχισης της πυράκτωσης
BERU Slim Line — Ο κομψός, γρήγορος προθερμαντήρας πυράκτωσης υψηλής τεχνολογίας με δυνατότητα συνέχισης της πυράκτωσης. |
Τεχνικά χαρακτηριστικά
|
II) BERU προθερμαντήρες πυράκτωσης 2 φάσεων (τύπου GV)
Στα οχήματα παλαιότερης γενιάς, ο προθερμαντήρας πυράκτωσης χρησιμοποιείται μόνο για πυράκτωση προθέρμανσης και πυράκτωση εκκίνησης (πυράκτωση 2 σταδίων). Ο προθερμαντήρας πυράκτωσης απενεργοποιείται μετά την εκκίνηση του κινητήρα.
III) BERU Προθερμαντήρας πυράκτωσης για ανεξάρτητη θέρμανση (GH)
Όλο και περισσότεροι οδηγοί εκτιμούν τα πλεονεκτήματα της ανεξάρτητης θέρμανσης. Οι προθερμαντήρες πυράκτωσης τύπου GH της BERU χρησιμοποιούνται εδώ προκειμένου η θερμοκρασία στο εσωτερικό του οχήματος να είναι ζεστή και ευχάριστη ήδη κατά την επιβίβαση και να μην χρειάζεται ξύσιμο του πάγου.
IV) BERU Προθερμαντήρας πυράκτωσης με συρμάτινο σπείρωμα ως θερμαντικό στοιχείο (τύπος GD)
Σε παλαιότερα πετρελαιοκίνητα οχήματα, όπως ελκυστήρες και μηχανήματα τεχνικών έργων, καθώς και σε στατικούς κινητήρες, χρησιμοποιούνται μπουζί πυράκτωσης με συρμάτινα σπειρώματα (τύπος GD). Ως θερμαντικό στοιχείο λειτουργεί το συρμάτινο σπείρωμα στο μπουζί πυράκτωσης.
V) BERU Προθερμαντήρας πυράκτωσης για συστήματα εκκίνησης με φλόγα (GF)
Ολοένα και περισσότερα φορτηγά αυτοκίνητα εξοπλίζονται με συστήματα εκκίνησης με φλόγα για διευκόλυνση της κρύας εκκίνησης. Μετά την επίτευξη της θερμοκρασίας πυράκτωσης, το καύσιμο προωθείται μέσω μαγνητικής βαλβίδας στη ζώνη εξάτμισης του μπουζί πυράκτωσης με φλόγα. Κατ' αυτόν τον τρόπο δημιουργείται φλόγα που θερμαίνει επιπρόσθετα τον αέρα αναρρόφησης εξασφαλίζοντας κατ' αυτόν τον τρόπο την ασφαλή, άνετη και φιλική προς το περιβάλλον κρύα εκκίνηση ακόμη και σε χαμηλές θερμοκρασίες.